Over ons

BPI Services B.V. is een Nederlands bedrijf gevestigd in Reeuwijk. BPI ontwikkelt sinds 2002 hoogwaardige innovatieve oplossingen om organisaties zo goed mogelijk te ondersteunen in hun dagelijkse activiteiten. Wij gaan langdurige samenwerkingen aan met onze klanten en voorzien hen van betrouwbare, innovatieve en veilige oplossingen. Dit doen wij met een leuk team dat er continu naar streeft om onze producten en onze services aan onze klanten te verbeteren.

Service

BPI Services beschikt over een eigen serviceteam. Ons serviceteam bestaat uit een servicemanager, software engineers en service engineers. Zij werken nauw samen om alle meldingen zo snel mogelijk en op professionele wijze af te handelen. Onze service manager is verantwoordelijk voor het bewaken van de voortgang en de kwaliteit van de afhandeling. De software engineers en service engineers bieden vanuit onze servicedesk zowel remote service als onsite services aan.

Mocht preventief onderhoud of interventie op locatie nodig zijn, dan worden onze landelijk opererende service engineers ingeschakeld. Met een professioneel service management systeem genaamd TOPdesk geven wij snelle opvolging aan meldingen en houden wij de voortgang nauwlettend in de gaten. Tezamen met reguliere evaluaties van onze klanten zijn wij in staat om kwaliteit te waarborgen en hoogwaardige service te bieden. Onze klanten beoordeelden ons afgelopen jaar dan ook met een 8,2 op het gebied van de kwaliteit producten en diensten. Uiteraard streven wij ernaar om continue de service te blijven verbeteren.

gebruik_ICU in JBZ_foto Rob Hilz

Kwaliteit

BPI Services beschikt over een eigen software ontwikkelteam met kennis en expertise van de  verschillende programmeertalen en cloudomgevingen. Daarnaast beschikt BPI Services over een product engineering team om hardware componenten of oplossingen in-house te bedenken en te ontwikkelen. Alle software en hardware oplossingen worden intern en na installatie bij de klant op locatie nogmaals getest, voordat de oplossingen in gebruik worden genomen.

Op deze manier en met onze ISO 9001 certificering (kwaliteitsmanagement) waarborgen wij de kwaliteit van onze oplossingen.

Lees meer over kwaliteitsmanagement

Betrouwbaarheid

Al onze oplossingen voldoen aan de vereisten op het gebied van informatiebeveiliging en de AVG-wetgeving. Kwaliteit en veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel. Om dit te waarborgen is BPI Services ISO 9001 (kwaliteitsmanagement), ISO 27001 (informatiebeveiliging) en NEN 7510 (informatiebeveiliging in de zorg) gecertificeerd. Tevens zijn al onze medewerkers in bezit van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).

Contact

Over ons

BPI Services B.V. is een Nederlands bedrijf gevestigd in Reeuwijk. BPI ontwikkelt sinds 2002 hoogwaardige innovatieve oplossingen om organisaties zo goed mogelijk te ondersteunen in hun dagelijkse activiteiten. Wij gaan langdurige samenwerkingen aan met onze klanten en voorzien hen van betrouwbare, innovatieve en veilige oplossingen. Dit doen wij met een leuk team dat er continu naar streeft om onze producten en onze services aan onze klanten te verbeteren.

Lees meer over BPI Services

Service

Service

BPI Services beschikt over een eigen serviceteam. Ons serviceteam bestaat uit een servicemanager, software engineers en service engineers. Zij werken nauw samen om alle meldingen zo snel mogelijk en op professionele wijze af te handelen. Onze service manager is verantwoordelijk voor het bewaken van de voortgang en de kwaliteit van de afhandeling. De software engineers en service engineers bieden vanuit onze servicedesk zowel remote service als onsite services aan.

Mocht preventief onderhoud of interventie op locatie nodig zijn, dan worden onze landelijk opererende service engineers ingeschakeld. Met een professioneel service management systeem genaamd TOPdesk geven wij snelle opvolging aan meldingen en houden wij de voortgang nauwlettend in de gaten. Tezamen met reguliere evaluaties van onze klanten zijn wij in staat om kwaliteit te waarborgen en hoogwaardige service te bieden. Onze klanten beoordeelden  ons afgelopen jaar dan ook met een 8,2 op het gebied van de kwaliteit producten en diensten. Uiteraard streven wij ernaar om continue de service te blijven verbeteren.

Kwaliteit

Kwaliteit

BPI Services beschikt over een eigen software ontwikkelteam met kennis en expertise van de  verschillende programmeertalen en cloudomgevingen. Daarnaast beschikt BPI Services over een product engineering team om hardware componenten of oplossingen in-house te bedenken en te ontwikkelen. Alle software en hardware oplossingen worden intern en na installatie bij de klant op locatie nogmaals getest, voordat de oplossingen in gebruik worden genomen.

Op deze manier en met onze ISO 9001 certificering (kwaliteitsmanagement) waarborgen wij de kwaliteit van onze oplossingen.

Betrouwbaarheid

Betrouwbaarheid

Al onze oplossingen voldoen aan de vereisten op het gebied van informatiebeveiliging en de AVG-wetgeving. Kwaliteit en veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel. Om ditte waarborgen is BPI Services ISO 9001 (kwaliteitsmanagement), ISO 27001 (informatiebeveiliging) en NEN 7510 (informatiebeveiliging in de zorg) gecertificeerd. Tevens zijn al onze medewerkers in bezit van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).

Kwaliteitsmanagement Contact
smart-touch-dimence